[OSM-talk-nl] JOSM validation errors

Skywave rjtehpwn at gmail.com
Fri Mar 21 15:40:14 UTC 2008

De grens van zuid-holland is dus per ongeluk verwijderd door iemand voor de
introductie van API0.5, dus was er geen history meer van de grens. De
segments zijn daarvan nog een erfenis, dus die kunnen weg. Daarom heb ik die
grens geherïmporteerd. Is van de dubbele nodes, eentje een untagged
unconnected node? Die grens is trouwens weer kapot :(.
PS. Kijk uit met de automatische reparatie van de duplicated nodes door
JOSM, krijg je snel 412 errors van.

Skywave