[OSM-talk-nl] verification parties?

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Sat Mar 22 01:07:58 GMT 2008

Stefan de Konink wrote:

> Zou het niet eens wat zijn om dat werkelijk wat me traces te doen, te
> verifieren of ze lopen door 'straten' en bij vreemde posities zonder
> straten automatisch iets te highlighten?

Lijkt me een mooi idee. Op de engelse dev kwam er iemand langs die 40GB
(!!) aan traces van een koeriersbedrijf had gekregen. Wellicht dat we
ook achter dat soort data aan kunnen gaan (koeriers, taxi's,
vrachtwagens, etc), en kunnen kijken wat we daar voor automagische
matching (en, vooral, mismatching) op kunnen doen...
Groeten,
Martijn Pannevis.