[OSM-talk-nl] verification parties?

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Sat Mar 22 01:13:05 GMT 2008

On Sat, 22 Mar 2008, Martijn Pannevis wrote:

> Lijkt me een mooi idee. Op de engelse dev kwam er iemand langs die 40GB
> (!!) aan traces van een koeriersbedrijf had gekregen. Wellicht dat we
> ook achter dat soort data aan kunnen gaan (koeriers, taxi's,
> vrachtwagens, etc), en kunnen kijken wat we daar voor automagische
> matching (en, vooral, mismatching) op kunnen doen...

Ja ik las het ook. Je weet misschien dat er een project is genaamd 'map
generator' die vol automatisch traced en nieuwe data ook kan 'bijvoegen'
bij oude data. Maar goed dat kwam er op de Dev-lijst nooit doorheen...

Vergeet niet dat het maken van een algoritme dat op basis van een trace de
weg kan volgen de eerste stap is van een 'echte' realtime-routeplanner.
Dus de code die er voor gemaakt moet worden is sowieso op meer plaatsen
inzetbaar.

Stefan