[OSM-talk-nl] [OSM-talk] potlatch satellietfoto's

Lambertus osm at na1400.info
Sun Mar 23 12:15:01 UTC 2008

Jeetje wat ziet dat er ook weer cool uit zeg! Weer een klein stapje in de richting van een echte topografische kaart. Wel een beetje geluk dat het een echte nieuwbouw stad is en dus vooral uit veel grote huizenblokken bestaat. Dit vereist overigens zonder twijfel een Blog post en een Featured Image of the Week op de main wiki :D

Is het niet handig(er) om de functies van het lakewalker script [1] hiervoor te gaan gebruiken als dit op grote schaal gedaan gaat worden? Dan hoef je misschien alleen maar een huis aan te klikken i.p.v. alle hoekpunten en contouren aan te geven. Minpuntje: helaas werkt dit script alleen maar in JOSM...dus geen officiele Yahoo! satelliet foto's (toch?).

[1] http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Lakewalker