[OSM-talk-nl] [OSM-talk] potlatch satellietfoto's

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Sun Mar 23 13:03:31 GMT 2008

On Sun, 23 Mar 2008, Lambertus wrote:

> Is het niet handig(er) om de functies van het lakewalker script [1] hiervoor te gaan gebruiken als dit op grote schaal gedaan gaat worden? Dan hoef je misschien alleen maar een huis aan te klikken i.p.v. alle hoekpunten en contouren aan te geven. Minpuntje: helaas werkt dit script alleen maar in JOSM...dus geen officiele Yahoo! satelliet foto's (toch?).

Ik neem aan dat het mogelijk moet zijn om randen te tracen met Laplace
[1], dat zal dat script waarschijnlijk ook doen. Zou het niet mogelijk
zijn om een extern programmaatje te maken waar je 'daken' aanklikt? Gewoon
tussendoor als je in de lunchpauze zit :) Soort van Amazon Turk :D

Of mogen we van Yahoo alleen de plaatjes gebruiken als ze in Potlatch
zitten?

Stefan

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Laplace_transform