[OSM-talk-nl] [OSM-talk] potlatch satellietfoto's

Lambertus osm at na1400.info
Sun Mar 23 15:57:11 GMT 2008

In JOSM kun je de positionering van de fotos aanpassen met behulp van een
knop in de linker toolbar. In Potlatch zit ook een dergelijke functie: hou
de spatie balk ingedrukt tijdens het verplaatsen van de achtergrond
(dragging). Zie ook:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Potlatch/Keyboard_shortcuts