[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Mon Mar 24 12:27:41 GMT 2008

Hallo Rob,

zoals gewoonlijk snelle service...
Fietswinkels staan er op [1]
De kleurstelling vindt ik wel mooi van de hele kaart, maar dat is persoonlijk, ik houdt wel van zachte kleuren [2]
Volgens mij is er niets officeel voor MTB routes, maar het nadeel vindt ik als je het als lcn gaat taggen, je de kans hebt dat een "VUTer" probeert een singletrail te fietsen met zijn Gazelle Medeo.. :-).
Ook denk ik als je ze speciaal tagt je makkelijk kunt filteren.

Ik heb ook eens gekeken hoe die routes met googlemaps worden gegenereerd: ze maken van de GPX een polyline die boven de kaart wordt geprojecteerd, is dit in OSM kaarten ook mogelijk (overlay ?)

Bert

[1] http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/?zoom=16&lat=52.21679&lon=6.96805&layers=B00
[2] http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/?zoom=15&lat=52.20633&lon=6.8401&layers=B00