[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Mon Mar 24 19:51:04 GMT 2008

Hallo Milo,

Na wat zoeken heb ik dit gevonden:
http://cse-mjmcl.cse.bris.ac.uk/blog/2006/05/27/1148737394599.html

Hier wordt een KML file omgezet naar GML en vervolgens in een database geladen ??
Helaas heb ik hier geen kaas van gegeten :-((
Maar als het met KML kan moet het toch ook met GPX lukken ?
Of anders kun je je GPX naar KML omzetten met GPSBABEL ?
Als ik het goed begrijp is een GML file een crime om te snappen, klopt dat ?

Bert> Date: Mon, 24 Mar 2008 13:38:31 +0100> From: mlinden at zeelandnet.nl> To: talk-nl at openstreetmap.org> Subject: Re: [OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk> > OpenStreetMap heeft OpenLayers als client, met OpenLayers kun je wel GML > overlays maken, maar ik weet niet zeker of het met GPX lukt. Met GML zou > je ook punten van de fietswinkels kunnen maken die als je er op klikt > een ballonnetje op-poppen.