[OSM-talk-nl] Fietskaart

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Tue Mar 25 12:18:00 GMT 2008

On Tue, 25 Mar 2008, Martijn van Oosterhout wrote:

> Erm, niet zo lang geleden hebben wij deze discussie gehad en toen werd
> besloten geen vereniging te maken. Wat ik er veranderd in de tussen
> tijd?

Op de mailinglijst?

Waarschijnlijk is er weinig veranderd, maar als iemand naar de provincie
wil om wat te pitchen of subsidie technisch de fietsersbond voor de
voeten te lopen. Lijkt het me niet handig omdat onder de vlag van OSM UK
te doen. Maar goed, wat mij betreft houden we het lekker informeel, maar
dan moeten we per definitie afspreken dat we niet gaan zeuren over anderen
die tonnen subsidie krijgen voor dingen die wij ook kunnen of al doen.

Stefan