[OSM-talk-nl] Fietskaart

Ante ante at ffii.org
Tue Mar 25 12:24:26 UTC 2008

On Tuesday 25 March 2008 13:18:00 Stefan de Konink wrote:

> Waarschijnlijk is er weinig veranderd, maar als iemand naar de provincie
> wil om wat te pitchen of subsidie technisch de fietsersbond voor de
> voeten te lopen. Lijkt het me niet handig omdat onder de vlag van OSM UK
> te doen. Maar goed, wat mij betreft houden we het lekker informeel, maar
> dan moeten we per definitie afspreken dat we niet gaan zeuren over anderen
> die tonnen subsidie krijgen voor dingen die wij ook kunnen of al doen.

Er is geen enkel probleem om naar de provincie toe te stappen, naar wie dan
ook.

Op het moment lopen subsidies via Vrijschrift, dat was wel zo handig. Op
termijn is een eigen rechtspersoon een goed idee. Als er sprake is van grote
bedragen kan dat versneld worden natuurlijk.

De suggestie dat de huidige constructie zaken belemmert lijkt mij niet juist.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante