[OSM-talk-nl] Fietskaart !

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Tue Mar 25 13:43:40 GMT 2008

Voor Midden delfland heb ik voor de
Meeste gefietste routestukjes
Een trefwoordachtige beschrijving gemaakt.
Voorlopig kunnen we daar nog niet zoveel mee,
Maar misschien kunnen we later meer.

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Beschrijving_Knooppunten_Midden-
Delfland

Ik heb ook een link aangebracht vanaf wet fietspaden wiki:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Nederlandse_Fietsrou
tes#Regionale_fietsroutenetwerken

Gert