[OSM-talk-nl] Fietskaart

Ante ante at ffii.org
Tue Mar 25 15:58:20 GMT 2008

On Tuesday 25 March 2008 15:25:10 Lambertus wrote:

> Ante, je zegt dat je contact hebt gehad met de fietsersbond. Is daar een
> blijvende dialoog uit ontstaan of is dat bij de eerste aarzelende
> contacten gebleven?

Het is daar bij gebleven.

> Is het weer tijd om de contacten meer aan te halen?
> Ik ben ook erg benieuwd naar eventuele redenen om juist niet de OSM
> kaart als basis materiaal te gebruiken.

We hadden toen nog niet zoveel. Dat is na de AND donatie veranderd.

Daarnaast waren wij strenger op wat we als bron gebruikten.

Mogelijk biedt NWB en OSM samen genoeg basis voor de fietsersbond nu. Dan
zouden ze vanaf nu  een na vrijgave NWB herbruikbare kaart kunnen maken. Ook
hebben we zelf nu meer software. We zijn mogelijk voor hun interessanter
geworden.

Aanhalen van contacten is zeker een interessant idee.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante