[OSM-talk-nl] trackingsoftware

Jurgen van der Vlist gps at perceptiveminds.nl
Tue Mar 25 19:07:12 GMT 2008

Misschien kan ik een bijdrage leveren aan OSM. Momenteel houd ik me
bezig met het bedenken en bouwen van GPS games. Na flink wat
programmeerdagen ben ik van Google Maps overgestapt op OSM. Erg fijn dat
de tile-structuur hetzelfde werkt! Afgelopen weekend heb ik een eerste
betatestgame georganiseerd. Wellicht was het de eerste GPS game die
gebruikmaakt van OSM.
Voor ik me met gamedesign bezig kon houden heb ik o.a. een GPS tracker
gemaakt voor Windows Mobile, die elk tijdsinterval je positie doorgeeft.
Die gebruik ik op de fiets en in de auto. Mijn bedoeling was om van die
tracker een webservice te maken, maar toen stuitte ik via Zoran op deze
mailinglist. Misschien kan ik met mijn tracker ook iets voor het OSM
project betekenen? Is er nog behoefte aan trackingsoftware?

Jurgen van der Vlist
Perceptive Minds
www.perceptiveminds.nl