[OSM-talk-nl] validatie/verificiatie-projectjes

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Mar 26 09:07:29 GMT 2008

Richard,

Prima start! En het werkt gewoon goed, mijn complimenten. Je hebt
gelijk, op een dergelijke basis kan prima worden gebouwd. Wat Stefan
voorstelt lijkt me één van de belangrijkste: gebruikers zich aan
gebieden laten koppelen en hen opzadelen met de meldingen voor dat
gebied.

Ik heb een proefmelding ingevoerd en merkte dat ik in de tekst nog
(te) veel moet uitleggen wat ik precies bedoel. Wellicht kan je de
gebruiker een poly laten tekenen of een marker laten plaatsen om aan
te geven welke straat / welke plek hij precies bedoelt.

Dit is trouwens één van de projecten waar de NLNet-funding aan
gekoppeld is, dus voor de verdere ontwikkeling kan geld beschikbaar
zijn, ik noem maar wat zaken die voor de hand liggen:
* Verder uitwerken van de UI / clientkant
* Integratie met tile.osm.nl
* Het genoemde systeem om gebruikers te laten koppelen aan
* Interface voor administratie
* De WFS-T implementatie, hierover heb ik al met Martijn vO gesproken

Cheers,
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 25 mrt 2008, om 21:34 heeft Richard Duivenvoorde het volgende
geschreven: