[OSM-talk-nl] Fietskaart

Rob rob at coolbegin.com
Wed Mar 26 13:25:58 GMT 2008

knopje 2 met datum is ook weer lastig, denk niet dat ik met javascript
aan de client kant de  date created kan opvragen van images..  als ik
het serverside moet gaan opvragen bij elke move is dat ook weer extra
overhead

optie 1 heeft ook m'n voorkeur, ik hoop dat iemand er al een script
voor heeft liggen ;)

Op 26-03-08 heeft Gert Gremmen<Administrator at ce-test.info> het
volgende geschreven: