[OSM-talk-nl] Fietskaart

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Wed Mar 26 14:09:26 GMT 2008

Optie 1 heeft uiteraard de voorkeur, maar van een diff naar
corresponding tiles is volgens mij niet zo eenvoudig.
Als dat er zou zijn zou het neem ik aan wel voor alle maps gebruikt
worden: het heeft geen nut om niet veranderde tiles te wissen afh van de
datum.
Kopje 2: ik weet dat je met js wel de creattime van de huidige file kan
opvragen, weet niet of dat ook van andere files kan.
Groeten,
PanMan.