[OSM-talk-nl] Fietskaart en Campings

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Fri Mar 28 17:06:22 GMT 2008

Duidelijke reactie. Wie niet waagt, die niet wint.
Ik geloof btw dat dit soort initiatieven zeker een meerwaarde kunnen
bieden (OSM kan nooit zoveel over campings melden als een campingsite),
maar qua data snel te klein zijn om met een groot OS project te
concurreren. Die campings in OSM komen er dus wel.
Overigens:
/De tijdsinvestering kan niet moeilijk worden onderschat. /Oftewel wel
makkelijk worden overschat, het was dus niet zo veel werk :)
Groeten,
Martijn.