[OSM-talk-nl] Osmkaarten in mapsource

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Sat Mar 29 09:22:09 GMT 2008

Hier is al een keer een vraag geweest voor het maken van een typ file voor garmin kaarten.
Hier is weinig respons op geweest, maar ik ben zo vrij geweest een pagina te maken waar het e.e.a komt te staan over Mapsource en OSM.

Het eerste voorzichtige opzetje is hier:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/OSMkaarten_in_Mapsource

Ik wil dit verder uitbreiden met een stuk over het maken van een typ file,
een voorbeeld van een typ file voor het maken van een fietskaart, en scripts etc om zelf je kaarten (met typ)te maken uit je eigen OSM data.

Het is een WIP, dus feedback is gewenst, anders sterft de pagina voordat hij volledig is.

groeten,

Bert