[OSM-talk-nl] Osmkaarten in mapsource

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Mon Mar 31 20:46:44 BST 2008

Tot nu toe geen reactie gehad, maar ik wil jullie de eerste plaatjes niet onthouden.Ik ben zo vrij geweest om een kaart van Lambertus te stelen, maar in de bijlagen de eerste resultaten.Zoals je ziet zijn de meren verdwenen, dus er is nog het eea uit te zoeken. Bert

From: bert_muijtstege at hotmail.comTo: talk-nl at openstreetmap.orgDate: Sat, 29 Mar 2008 10:22:09 +0100Subject: [OSM-talk-nl] Osmkaarten in mapsource

Hier is al een keer een vraag geweest voor het maken van een typ file voor garmin kaarten.Hier is weinig respons op geweest, maar ik ben zo vrij geweest een pagina te maken waar het e.e.a komt te staan over Mapsource en OSM. Het eerste voorzichtige opzetje is hier:http://wiki.openstreetmap.org/index.php/OSMkaarten_in_Mapsource Ik wil dit verder uitbreiden met een stuk over het maken van een typ file,een voorbeeld van een typ file voor het maken van een fietskaart, en scripts etc om zelf je kaarten (met typ)te maken uit je eigen OSM data. Het is een WIP, dus feedback is gewenst, anders sterft de pagina voordat hij volledig is. groeten, Bert

Je foto's bewerken en in elkaar laten overlopen met Windows Live Fotogalerij
De leukste online filmpjes vind je op MSN Video!
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-nl