[OSM-talk-nl] Opening nieuwe pand Waypoint in Notter

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Sat May 3 22:09:07 BST 2008

Bas de Lange schreef:
> Beste Talk'ers,
>
> Dit
> "Fietsende bezoekers aan onze opening kunnen ook gebruikmaken van een
> heuse wereldprimeur! Op deze dag lanceren we namelijk ook de eerste
> volwaardige GPS fietskaart Nederland! En dus ook een openingsaanbieding!"
>
> lees ik hier op de webstek van Waypoint:
> http://opening.gps.nl/page/fietstocht
>
> Heeft dit iets te maken met de OpenStreetMap-fietskaart?

Helaas niet. Om allerlei redenen hebben ze hiervoor een andere databron
gebruikt. :-(

Hoe dan ook. Het is een leuk bedrijf, enthousiastme mensen. Ik zou
zeggen: ga gerust even langs bij hun opening mocht je "in de buurt"
zijn. Mocht je niets van OpenStreetMap zien, vergeet dan vooral niet aan
iemand van de organisatie vragen te stellen over OSM. ;-)  Wanneer ik
dat doe heeft weinig zin, ze kennen m'n gezicht al ....

Gr,
Henk H.