[OSM-talk-nl] Fiets tracks: automatisch foto's maken....

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri May 9 21:05:01 BST 2008

wow, dat had ik nog nooit gezien. wat cool, ik ga het meteen proberen...

ik ben in amsterdam al bezig geweest met foto's verzamelen voor een
soortgelijke mashup maar het is er nog niet van gekomen om iets te
brouwen...

ik heb wel nog een kleine desillusie misschien. de lenshoek van deze
kleine camera's is niet echt goed voor dit soort werk. je moet eigenlijk
een groothoeklens hebben.

om het probleem van de lens te overkomen heb ik foto's van de andere
kant van de gracht gemaakt.

hier wat voorbeeldfoto's: http://www.geofoto.nl/photo/
(sorry voor de langzame host).

groet,
floris (wie weet heb ik nog wat tijd dit weekend :)