[OSM-talk-nl] Fiets tracks: automatisch foto's maken....

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Mon May 19 13:48:30 UTC 2008

Ja natuurlijk, maar voor een camera van 69 euro....
Je moet
A. Camera horizontaal houden (gyro? of massa?)
B. Vertikale bewegingen minimaliseren (veer + demping)
C. Beweging fiets volgen ( geen gyro)
D. Horizontale beweging minimaliseren (trillingen dempen)
E. Schuin hangen van de fiets compenseren. (gyro)

Ik ben aan het experimenteren (mind paper only) met foam en rubber,
gecombineerd met een massa om de camera HOR
en trillingsvrij te houden.
Maar in de bocht gaat dat toch weer fout.

Gert