[OSM-talk-nl] stukje spoorlijn tussen Groningen en Hoogezand verdwenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed May 14 19:26:45 UTC 2008

In Potlatch kun je de history opvragen en de zaak misschien zelf
relatief makkelijk terugzetten.
- Zoom op openstreetmap.org in op het gewraakte stuk
- Klik op de edit-tab
- (log evt. in)
- Klik op de geknipte spoorlijn
- Roep geschiedenis op (volgens mij 'h').

Op 14-mei-2008, om 15:19 heeft paul van den berg het volgende
geschreven: