[OSM-talk-nl] stukje spoorlijn tussen Groningen en Hoogezand verdwenen

paul van den berg paulbvdberg at gmail.com
Fri May 16 20:25:28 BST 2008

Martijn van Exel <mvexel at gmail.com> wrote:

> In Potlatch kun je de history opvragen en de zaak misschien zelf
> relatief makkelijk terugzetten.
Werken met Potlatch op 64-bits debian linux is niet echt prettig ..

> - Zoom op openstreetmap.org in op het gewraakte stuk
> - Klik op de edit-tab
> - (log evt. in)
> - Klik op de geknipte spoorlijn
> - Roep geschiedenis op (volgens mij 'h').

De correcte werkwijze is:
- Klik op een laatste nog bestaand punt,
- tik 'U' (Undelete), daarmee verschijnen ways (in rood) die vanaf dat
 punt verwijderd zijn,
- klik op de way die teug wilt halen, en klik daarna in een lege ruimte.

Volgens mij is het gelukt.

Gr., Paul