[OSM-talk-nl] aanpassingen aan 'foutje'-site

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Fri May 16 20:12:19 BST 2008

Hoi Freek en anderen,

dank voor de opmerkingen, ik zal proberen ze zoveel mogelijk te verwerken.

Zelf zag ik bij het opnemen van een url in de data dat alles brak :-( Ik
moet de invoer nog html-encoden blijkbaar...

Ik ben geen rss-kenner, maar krijg na wat uitproberen het gevoel dat je
erg weinig zeggenschap hebt over de opmaak van de meeste velden in de
rss. br-tags ed worden allemaal genegeerd, of nog erger, alles wat erna
komt wordt genegeerd...

Zoiezo gaan er volgens mij nog wat zaken mis in sommige readers. In de
Google-reader lijkt de boel namelijk niet te updaten oid??
Laat me gerust ervaringen met andere readers weten.

Ik zie al een paar leuke mini-projectjes bij mij in de buurt
verschijnen... en zoals ik hier
http://www.duif.net/osmfoutje/issue.php?zoom=15&lat=52.36599&lon=4.91638&layers=B000000FTTTTT&id=110
zeg: het lijkt me leuk om de dierentuinen net zo gedetailleerd op te
nemen als de 'Berliners'...
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.50801&lon=13.33823&zoom=17&layers=B0FT
Wie weet waar de olifanten huizen in amsterdam...

Groet, blijf melden, en op naar de eerste 200 issues :-)

Richard Duivenvoorde