[OSM-talk-nl] aanpassingen aan 'foutje'-site

René Affourtit raffourtit at gmail.com
Fri May 16 19:39:41 UTC 2008

 Op 16 mei 2008 18:00 heeft Richard Duivenvoorde <rdmailings at duif.net>
het volgende geschreven:
> Mensen,
>
> ik heb wat gesleuteld de 'foutje'-site:
> http://www.duif.net/osmfoutje

Ziet er mooi uit, werkt best goed, maar toch wat opmerkingen:

- e-mail adres, ik ben er niet zo happig op om dat zomaar ergens achter te
laten, dat werpt voor mij alweer een drempel op.
Geef duidelijk aan dat (of) het optioneel is
Waarvoor het gebruikt gaat worden (we gebruiken het alleen om u te
waarschuwen als de status verandert)
Geef aan wat de zichtbaarheid is (is het zichtbaar voor andere gebuikers,
zoekmachines)

- Persoonlijk heb ik de neiging om op de kaart te klikken als ik een fout
wil melden. misschien een marker die je erop kunt slepen? Of een knop en dat
de invul-velden pas zichtbaar worden als je daarop klikt,

- drawing tool, was puzzelen hoe het tekenen af te sluiten. tijdens het
tekenen werkt de 'remove area drawn' ook niet om af te breken.

- na het rapporteren kom je in de kale lijst terug, zou mooier zijn als je
weer op het kaart-scherm komt.

Rene