[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Rob rob at coolbegin.com
Tue May 20 11:50:03 BST 2008

Ik kan helemaal meegaan in jouw redenering
en dit zou eigenlijk op de internationale talk moeten worden besproken

moeten we alleen de import naar mapnik aanpassen zie ik, route=walking
komt nog niet voor in onze db
het is trouwens een zooitje kwa benaming zie ik

osm=> select distinct route from planet_osm_line where route!=''
            route
-----------------------------
 bus
 Enschede - Amersfoort