[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed May 21 10:15:15 BST 2008

Ik ondersteun het voorstel van Freek voor de tagging.  Foot is heel duidelijk, en beter dan walking.

De 4 gradaties zijn OK

Namen toevoegen  GR1 enz

Coderen is het meeste werk, en op dit moment is het

tikken van 3 letters gewoon veel handiger.

Vol uitschrijven mag ook, en de renderer moet gewoon beide herkennen.