[OSM-talk-nl] mobiele OSM-editor

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Sat May 24 12:33:45 BST 2008

*,

op http://www.nlnet.nl/news/2008/20080109-awards.html is te lezen dat
OSM-NL subsidie heeft gekregen om een mobiele editor te maken. Wat is de
status hiervan en wie is de contactpersoon hiervoor?

De reden dat ik vraag is de volgende: bij KDE was er een vergelijkbaar
voorstel voor de Google SoC om Marble (een Google Maps/OSM viewer) uit
te breiden met mogelijkheden voor onder andere annotaties. Dit project
heeft de eindselectie niet gehaald, hoewel de student (uit Ierland) erg
enthousiast was en al uitgebreide planningen had.

Dus mocht de status van het OSM-NL project op dit moment zijn "we moeten
het nog gaan inplannen", dan zou ik willen voorstellen om die student er
gewoon voor te pakken.

armijn