[OSM-talk-nl] mobiele OSM-editor

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sat May 24 21:41:25 UTC 2008

Op 24 mei 2008, om 13:33 heeft Armijn Hemel het volgende geschreven:

> *,
>
> op http://www.nlnet.nl/news/2008/20080109-awards.html is te lezen dat
> OSM-NL subsidie heeft gekregen om een mobiele editor te maken. Wat
> is de
> status hiervan en wie is de contactpersoon hiervoor?
>
> De reden dat ik vraag is de volgende: bij KDE was er een vergelijkbaar
> voorstel voor de Google SoC om Marble (een Google Maps/OSM viewer) uit
> te breiden met mogelijkheden voor onder andere annotaties. Dit project
> heeft de eindselectie niet gehaald, hoewel de student (uit Ierland)
> erg
> [...]

Armijn,

Dat ben ik.
Er moet inderdaad nog een trap worden gegeven tegen dat project.
Het lijkt me een prima plan om die Ier eens te polsen.
De SOTM is trouwens 'om de hoek', daar zouden we eens kunnen spreken
als hij geïnteresseerd is.
Heb je iets meer details over hem / zijn plannen?

Thx
Martijn

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/