[OSM-talk-nl] Contact met KPN gezocht

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Tue Nov 11 11:46:51 GMT 2008

Stefan de Konink wrote:

> Ik wil nergens gelijk in hebben, ik heb dit nota bene zelf moeten
> constateren via een TV zender, damn die kaartjes komen wel *erg*
> overeen. Aantasting van mijn auteursrechten dus. Als jij dat anders ziet
> mag dat best, ik zie het niet anders. Het overnemen en gebruiken van een
> kaartje op de website is ook onderhevig aan BY-SA, daar had dus ook een
> vermelding moeten staan.

> Ik niet, ik vind dat Martijn Pannevis een innovatie prijs heeft gehad
> voor het gebruik van technologie dat al minimaal 5 jaar in GPSdrive te
> [...]
Stefan, ik snap wérkelijk niet waarom je opeens boos op mij bent?! Ten
eerste heb ik momenteel niets met KPN of hun reclame's te maken. Verder
neem ik aan dat je doelt op de prijs die Nulaz op Picnic heeft gewonnen?
FYI:
* Ik ben weg bij Nulaz.
* Ik ben ooit, ruim een jaar geleden, afgestudeerd op Nulaz. Toen heb
ik, met vrij uitgebreide research, geen vergelijkbare applicaties
gevonden (maar het is zeker mogelijk dat ik dingen over het hoofd heb
gezien).
* Er zijn momenteel inderdaad meerdere LBS partijén, maar anderhalf jaar
geleden was dat nog niet het geval.
* Ik heb, toen ik bij Nulaz zat,  een open-source Cell-DB opgericht, die
iedereen vrij mag gebruiken. Dat leek me relevante, te sharen data.
* Nulaz heeft, iig toen ik er zat, nooit onder stoelen of banken
gestoken dat ze OSM gebruiken.

Verder ben ik altijd gewoon bereikbaar per mail, en telefonisch, en snap
ik niet wat ik je opeens heb misdaan.
Vriendelijke Groeten,
Martijn Pannevis. (as always, op persoonlijke titel).