[OSM-talk-nl] verschil OSMrenderer / Mapnik, lauwersmeer ziet er wat vreemd uit.

Theun theun.mail at gmail.com
Fri Nov 14 20:07:03 GMT 2008

Hallo,

Ik ben bezig geweest om Oostmahorn aan te passen ivm met het nieuwe
bungalowpark Esonstad. Tot mijn schrik zag ik de volgende dag dat de
rendering van het aanliggende deel van het Lauwersmeeroever niet meer klopt
met OSMrenderer (
http://www.openstreetmap.org/?lat=53.3709&lon=6.1949&zoom=13&layers=0B00FTF).
Ik heb volgens mij niks met de Lauwersmeer waterway gedaan.
In mapnik is er niks aan de hand. Ook volgens de OSM inspektor lijkt het
goed.

 Ik heb geen idee wat hier aan de hand is. Help!

bvd Theun,