[OSM-talk-nl] verschil OSMrenderer / Mapnik, lauwersmeer ziet er wat vreemd uit.

Matthijs Benschop matthijs.b at xs4all.nl
Sat Nov 15 20:37:45 GMT 2008

Er zijn wel meer gekke dingen mbt water aan de hand:

Zie utrecht en links van woerden:
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.079&lon=4.9768&zoom=13&layers=0B00FTF

En verdwenen water in mapnik:
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.0999&lon=4.8731&zoom=14&layers=B000FTF

Op Fri, 14 Nov 2008 21:07:03 +0100, schreef Theun:

> Hallo,
>
> Ik ben bezig geweest om Oostmahorn aan te passen ivm met het nieuwe
> bungalowpark Esonstad. Tot mijn schrik zag ik de volgende dag dat de
> rendering van het aanliggende deel van het Lauwersmeeroever niet meer
> klopt met OSMrenderer (
> http://www.openstreetmap.org/?
lat=53.3709&lon=6.1949&zoom=13&layers=0B00FTF).
> Ik heb volgens mij niks met de Lauwersmeer waterway gedaan. In mapnik is
> er niks aan de hand. Ook volgens de OSM inspektor lijkt het goed.
>
>  Ik heb geen idee wat hier aan de hand is. Help!
>
> bvd Theun,
> Hallo,<br><br>Ik ben bezig geweest om Oostmahorn aan te passen ivm met
> het nieuwe bungalowpark Esonstad. Tot mijn schrik zag ik de volgende dag
> dat de rendering van het aanliggende deel van het Lauwersmeeroever niet
> meer klopt met OSMrenderer (<a
> href="http://www.openstreetmap.org/?
lat=53.3709&lon=6.1949&zoom=13&layers=0B00FTF">http://
www.openstreetmap.org/?
lat=53.3709&lon=6.1949&zoom=13&layers=0B00FTF</a>).