[OSM-talk-nl] Gemeentegrenzen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Nov 18 12:18:33 UTC 2008

Mee eens, postcodes zijn geen administratieve gebieden in die zin. Er
is ook geen 'officiele' begrenzing van een postcodegebied - de
PC-gebieden worden begrensd door de inliggende adressen.

Woonplaatsen is een beetje hetzelfde verhaal, een officiƫle
komgrenzen-bepaling is er vziw niet. Het zou af te leiden kunnen zijn
uit bestemmingsplannen, maar zolang daar nog geen geintegreerde
repository voor is (www.durp.nl) is het bijna geen doen om dat uit
alle individuele plannen af te leiden.
Martijn

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/