[OSM-talk-nl] Gemeentegrenzen

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Tue Nov 18 12:38:38 UTC 2008

Postcodes en ook woonplaatsen hebben misschien geen fysieke grenzen,
maar er zijn vele geodata-verkopers die die grenzen wel verkopen ca
bepalen.
Ze zijn vaak gewoon erg handig bij geografische analyses of gewoon om
leuke kaartjes te maken. Osm als 'vrije geodata' zou m.i. die dus ook
gewoon moeten bevatten.
Ik zou me in niet willen beperken tot alleen officiele administraties.
Richard