[OSM-talk-nl] Merkaartor mem use

bvh bvh-osm at irule.be
Fri Oct 3 10:20:38 UTC 2008

Hoi,

Tijdens de meeting een paar weken terug was een van de vraagjes hoe
merkaartor nu juist met geheugen omging. Daar had ik eigenlijk geen goed
antwoord op (nog niet trouwens). Maar een paar dagen poste een van onze
gebruikers op de mailing list dat hij merkaartor op een laptop met 32MB
of ram gebruikt. Citaatje :

 Btw, I don't think I have mentioned this before, but I have merkaartor
 working on a laptop with just 32MB of RAM, it gets a bit slow when using
 yahoo imagery but works just fine otherwise.

Dus ik denk dat mensen die met iets oudere hardware zitten en af en toe
tegen de limiet aanhikken met JOSM in merkaartor misschien een
alternatief hebben.

cu bart