[OSM-talk-nl] data correctie

Roeland Douma unix at rullzer.com
Wed Oct 22 08:33:54 UTC 2008

Goed om het weer eens onder de aandacht te brengen.

Nu valt me pas weer op dat iemand al mijn werk in NH weer heeft zitten
verandern (kortom al mijn city changes terug naar town).

Vanavond maar even mooi bericht daaraan sturen. Maar misshcien dat het ook
tijd wordt om dan nu toch eens met een goede definitie te komen met ze allen
en deze ook op te nemen in de wiki.

--Roeland

http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/topo/?zoom=8&lat=52.09865&lon=5.29182&layers=B00FFFFF