[OSM-talk-nl] data correctie

Lennard ldp at xs4all.nl
Wed Oct 22 09:32:40 UTC 2008

Roeland Douma wrote:

> Nu valt me pas weer op dat iemand al mijn werk in NH weer heeft zitten
> verandern (kortom al mijn city changes terug naar town).

Iemand die strict de definitie in de Nl:Map Features volgt?

> Vanavond maar even mooi bericht daaraan sturen. Maar misshcien dat het ook
> tijd wordt om dan nu toch eens met een goede definitie te komen met ze allen
> en deze ook op te nemen in de wiki.

We hadden hier op talk-nl enige tijd geleden toch wel een consensus dat
de definities ook af kunnen hangen van de impact van een town in de
desbetreffende regio, en niet alleen van het aantal inwoners.

Inderdaad tijd om daar ook een notitie van op de wiki te hebben.

--
Lennard