[OSM-talk-nl] fietsen door de Ijtunnel

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Mon Sep 8 13:14:07 UTC 2008

Ik vind het juist hartstikke mooi dat ze groen gerenderd worden.
Dat is namelijk precies de kleur van de baan die straks op elke
100 km/h weg in nederland tussen de twee doorgestrokken strepen
zal staan.

In de kop van Noord-Holland, waar bijna geen snelwegwegen zijn,
zijn dit toch echt de belangrijkste verkeersaders.

Mocht je ze nog niet gezien hebben in de buurt, meer info op:
http://www.rijkswaterstaat.nl/vraagenantwoord/#v194625

Groet,
Floris