[OSM-talk-nl] dorpscentrum verzopen

YRS java01 at hccnet.nl
Thu Apr 30 19:58:12 UTC 2009

Lennard schreef:

> Het is waarschijnlijk een van de verschijnselen van het proces van snel
> updaten van de kaart. Een van de mankementen is nog dat dit met
> multipolygonrelaties nog niet helemaal goed gaat.
>
> Jouw dorpscentrum zal na de volledige import van komende nacht wel weer
> terug zijn.

Ik was erg onder de indruk (lees: enthousiast) van de mogelijkheden die
relaties bieden. De oude invoermethode van eilanden e.d. leek mij in te
gaan tegen het principe van "de data is leidend en niet de renderer".
Het lijkt ook vooral een probleem van de Mapnik renderer. Ik neem jouw
advies aan en wacht het rustig af. Dank voor der reacties.