[OSM-talk-nl] een amsterdam zonder keep right issues - bijna dan

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Thu Aug 6 09:07:25 UTC 2009

++ 06/08/09 10:56 +0200 - Lambert Carsten:

>Ik had een verkeerd station in gedachte ! Bestaat die verbinding daar
>(Zuid-WTC) wel?

Ik heb het onder meer over:

  http://www.openstreetmap.org/?way=31563499

Wat je ziet is een trap die van de onderdoorgang (het roze deel) omhoog
komt en aan de linkerkant op het perron eindigt op een kleine voetpad,
die verticaal lopende way. Die laatste staat haaks op een heel breed
area, het perron.

Persoonlijk zou ik zeggen, die trap hoort er thuis (want een verbinding
tussen de het straat- en perronniveau), maar dat dwarse voetpad op het
perron is wat zinloos.

>Overigens als die trappen er wel zijn kun je het natuurlijk ook
>oplossen zoals Skywave dat voor de trappen aan de andere kant heeft
>gedaan door het aan te sluiten op de 'area'.

Ik wil ID's. :)

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.