[OSM-talk-nl] noord-zuid lijn

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Sun Aug 9 09:54:30 BST 2009

++ 09/08/09 10:44 +0200 - Maarten Deen:

>Alles wat in een tunnel zit krijgt tunnel=yes en een layer minder dan 0.
>Stations krijgen gewoon een railway=station en toegangen tot het station krijgen
>railway=subway_entrance.
>Ik weet alleen even niet of en hoe je toegangen met het station verbindt.

Mijn punt was, zolang die in aanbouw is heb je op veel plekken
bovengronds ook een gewijzigde situatie. Het beste zou zijn om die hele
route af te gaan en dat voor elk stukje te beoordelen. Is er een
alternatief?

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.