[OSM-talk-nl] Amsterdamers (en anderen) wij hebben u nodig; Haltes

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Tue Aug 11 19:05:04 BST 2009

On Tuesday 11 August 2009 19:08:12 Stefan de Konink wrote:

> Je bent een beetje te naief. Terugveranderd en voortaan eerst vragen
> voordat je iets verandert wat met een reden obfuscated is neergezet.
Ik vind het prima dat je het hebt terug verandert. Realiseer je alleen dat het
weinig had gescheeld of ik had het opgegeven.

De wiki is overigens niet een plek om informatie aan bieden als je niet wilt
dat anderen dat veranderen. Ik hoef jouw toch niet het principe van de wiki
uit te leggen. Bovendien heb ik het juist gemeld omdat er wellicht een reden
was om het te doen zoals jij het (blijkbaar) had gedaan, "eerst vragen" is
hier dus niet aan de orde. Als het een omissie was geweest van jouw kant had
je waarschijnlijk gereageerd in de trant van: 'het is een wiki, verander het
toch lekker zelf'.

Lambert