[OSM-talk-nl] Amsterdamers (en anderen) wij hebben u nodig; Haltes

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Aug 11 20:47:22 BST 2009

Dat is duidelijk, maar anonieme FTP heeft toch wel zo veel voordelen dat
dat best een beetje cryptisch vermeld mag worden om de continuiteit te
waarborgen. Al dat bot-gespuis wat tegenwoordig op internet rondhangt ook!

Dat de server het niet deed was jammer maar kan gebeuren.

En dat er geen directory listings worden aangeboden is ook vrij
gebruikelijk bij anonieme FTP.

Ik heb net trouwens wat foto's van een paar haltes in Haarlem geupload
vanaf m'n Android telefoon met een FTP appje, vet handig!

Groet,
Floris