[OSM-talk-nl] Gebruikers (dev.)openstreetmap.nl

Stefan de Konink stefan at konink.de
Wed Aug 12 15:47:05 BST 2009

Hoi,

Zoals jullie wellicht gisteren hebben gezien is de productie server
verplaatst van KVM naar VMware. Het kostte even wat tijd, maar het is
over. In voorbereiding van het opschonen van de dev server is het wellicht
handig om te weten wat er draait. (En wat wellicht beter naar een andere
machine kan, of maar op 1 machine draait).

Ik zit momenteel even zonder goede browser dus ik heb een kleine opzet
gemaakt:

http://wiki.openstreetamp.org/wiki/Nederlandse_Servers

Graag zie ik daar:
 - Wie wat gebruikt
 - Hoe de dienst heet
 - Welke 'dienst' er draait, en indien op dev, of de dienst productie
   klaar is
 - Of er documentatie van is (om het te installeren op productie)

Als dit duidelijk wordt kunnen we in iedergeval naar Oxxilion
verantwoorden waarvoor de machines worden gebruikt. En uit eindelijk ook
een nieuwe dev server installeren.

Stefan