[OSM-talk-nl] Parkeerautomaten

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Tue Aug 11 17:27:26 BST 2009

Op 11 augustus 2009 13:48 schreef Roeland Douma (unix at rullzer.com) het volgende:

> prima idee.

Ik zou gaan voor payment:electronic_purses=yes of
payment:electronic_purses=nl:chipknip.
Hoe dramatisch ik ook de [tag]=yes constructie vind....

> Het is niet enkel sms. Dus vandaar gewoon ref:payment=*. Of iets van
> ref:mobile-payment?

Het is de identifier van de machine. Dus ref= zou voldoende moeten
zijn. Als je zegt ref:mobile-payment dan zou dat betekenen dat je voor
ref:coin-payment een andere identifier hebt. Dat is m.i. niet zo.

> Groet,
> --Roeland

Gr,
Henk