[OSM-talk-nl] Wegentagging in NL

Christiaan Welvaart cjw at daneel.dyndns.org
Thu Aug 13 22:04:37 UTC 2009

On Thu, 13 Aug 2009, Paul Smits wrote:

> Op 13 augustus 2009 22:17 schreef Christiaan Welvaart <cjw at daneel.dyndns.org

> toegang geven tot enkele wijken (wijkontsluitingswegen), maar die wel in de
> 30 km zone liggen .

unclassified leek me ook al een goede optie.

Gemeentes schijnen het niet met elkaar eens te zijn wat voor
maximumsnelheid een wijkontsluitingsweg moet hebben. Als het dus een
wijkontsluitingsweg is (door de gemeente ingesteld) of genoemd kan worden
dan zou ik 'm tertiary taggen onafhankelijk van de maximumsnelheid.

     Christiaan