[OSM-talk-nl] Hoe duikers mappen

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Sun Aug 16 20:35:20 UTC 2009

On Sunday 16 August 2009 13:31:06 Lambert Carsten wrote:
> Overigens lijkt mij waterway=culvert het meest
> logische. Voordeel daarvan is dat het niet gerenderd wordt maar wel in de
> OSM database staat  en duidelijk is voor een volgende mapper wat ermee
> bedoeld wordt.

Ik gebruik al een tijdje waterway=culvert voor duikers.

De laatste keer dat ik naar de stylesheet keek werd het overigens wel
gerenderd op de Mapnik layer. Er zit een "elsefilter" in de waterway-style.
Alle waarden voor waterway die niet expliciet genoemd worden in de stijl
worden gerenderd als een smalle lichtblauwe lijn.

--
m.v.g.,
Cartinus