[OSM-talk-nl] OSM Foundation Board 2009 verkiezing t/m a.s. donderdag

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Tue Aug 18 09:13:46 UTC 2009

2009/8/18 Floris Looijesteijn <osm at floris.nu>:
> Tot en met donderdag kan er nog gestemd worden voor de nieuwe Foundation
> Board dus als je OSMF lid bent kijk dan nog even op:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Foundation/AGM09/Election_to_Board
>
> Stemmen kan persoonlijk tijdens Annual General Meeting of via de mail.
>
> Groet,
> Floris

Mocht je nog niet lid zijn van de Foundation, dan kun je dat nog
worden via http://foundation.openstreetmap.org/join/

Je hebt dan ook recht om te stemmen.

Wanneer je dit doet, is het goed om even de paypal-bevestiging van de
betaling even door te sturen naar membership at osmfoundation.org. Ik heb
begrepen dat niet alle aanmelding even snel bij de ledenadminstratie
van de foundation binnenkomt. Door het sturen van de bevestiging weet
je zeker dat je stem zal worden meegeteld.

We zijn nog een relatief kleine club (de Foundation dus), waarbij elke
stem echt invloed heeft. Voorbeeld: vorig jaar ben ik met één stem
verschil verkozen in het bestuur.

Zijn er trouwens nog mensen die dit weekend naar Londen gaan voor de
AGM en/of de anniversary party? Ik ben er trouwens wel...

Groet,
Henk Hoff
OpenStreetMap Foundation

Trouwens, mocht je nog vragen hebben: mail me gerust.