[OSM-talk-nl] Artikel in het Financieel Dagblad

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Fri Aug 21 09:43:26 BST 2009

Tsja...

Op de lagere school heet op deze manier met je klasgenootjes praten
gewoon pesten...

Je vertelt eigenlijk helemaal niets met deze mail. Geen details over het
artikel, waarover het gaat, waarom het in het FD verschijnt. Het lijkt
alsof je dit puur roept om aan te geven:

"Hey, ik weet iets wat jullie niet weten!"

Van zulks macho gedrag houd ik niet. Wacht dan gewoon een dag en stuur
ons een link naar het hele artikel.....

Op het gebied van "open" communiceren vind ik dit een hele slechte!